Vi har åbent nu! Vi har desværre lukket nu.

Se vores lokale åbningstider her!

København:

Mandag-Torsdag: 09:00 - 16:45
Fredag-Lørdag: 09:00 - 02:00

Afhentning er muligt:

Mandag-Fredag: 10:00 – 16:00
Lørdag: 11:00 – 14:00

Aarhus:

Mandag-Fredag: 09:00 - 16:00
Lørdag: 11:00 - 13:00

Afhentning er muligt:

Mandag-Fredag: 10:00 – 16:00
Lørdag: 11:00 – 13:00

Hastebestilling? Ring nu på 71 99 38 49 clock Svartid 24 sekunder

  • Ingen produkter i kurven.
0

Spørgsmål og svar

Nedenfor har vi samlet de mest almindelige spørgsmål og svar. Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål her, er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os.

Spørgsmål og svar

Spørgsmål: Hvor lang tid kan isterninger/knust is holde sig i en termotønde?
Is Til Fest garanterer minimum 1 døgns holdbarhed i termotønden, såfremt den holdes lukket. Ofte vil der gå cirka en uge, før der kun er vand tilbage i termotønden. Du kan derfor sagtens afhente dine isterninger om fredagen, hvis du først skal bruge isen om lørdagen.

Spørgsmål: Hvor kan jeg afhente mine isterninger/knust is?
Is Til Fest har to steder i henholdsvis København og Aarhus, hvor du kan afhente dine isterninger/knust is inden for de angivne åbningstider. Adresserne for afhentning er følgende:
København: Dortheavej 65, 2400 København NV
Aarhus: Gjellerupvej 89, 8230 Åbyhøj

Spørgsmål: Kan jeg afhente isterninger uden at bestille på hjemmesiden?
Alle ordrer skal som udgangspunkt være bestilt på Is Til Fest. Hvis du ikke kan bestille i vores webbutik, kan du prøve at ringe til os, så skal vi nok være behjælpelige.

Spørgsmål: Hvornår kan jeg afhente isterningerne?
Mandag – Fredag: 10.00 – 16.00
Lørdag: 11.00 – 14.00.

Efter aftale er det muligt at lave afhentning uden for de angivede tider.

Spørgsmål: Hvornår sker betalingen?
Der bliver først trukket penge fra dit kort, når du har modtaget varen. Oftest vil trækningen først ske den kommende mandag.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, når jeg allerede har en tønde at have isen i?
Ved levering er det kun muligt at bestille is i tønder. Dette er for at sikre vores høje kvalitet. Ved afhentning på en af vores lokationer er du dog velkommen til at tage din egen tønde med. 

Spørgsmål: Hvad får jeg udleveret isterningerne/knust is i, hvis jeg ikke bestiller en termotønde?
Som udgangspunkt bliver både vores isterninger/knust is udleveret i en pose. Posen holder ikke på kulden, og vi kan ikke garantere, at den ikke lækker, hvis du laver en bestilling uden termotønde. Derfor anbefaler vi altid, at man selv har en beholder med eller køber en termotønde af os, så dine isterninger holder sig frosne.

Spørgsmål: Kan jeg få 25 kg ekstra isterninger/knust is med, når jeg henter min ordre?
Med mindre vi har udsolgt, kan dette sagtens lade sig gøre.

Spørgsmål: Kan man selv bestemme, hvornår man vil have isen leveret?
Is Til Fests leveringer sker inden for 3 timers intervaller i vores åbningstider. Se hvilke leveringstider vi har åbne når du går til kassen med din is og vælg den tid, der passer dig bedst. Har du brug for at tilføje yderligere detaljer i forbindelse med leveringen, kan du notere det i kommentarfeltet.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis jeg skal bruge isen hurtigst muligt?
Hvis din levering haster, kan du købe en hastelevering. Hasteleveringen gør, at du kommer foran i køen, så du hurtigst muligt modtager din ordre. En hastelevering skal bestilles og godkendes via vores kundeservice på telefon: 71 99 38 49.

Se priserne for hastelevering.

Vi håber, at vores samling af spørgsmål og svar gjorde dig klogere. Ellers er du altid velkommen til at ringe. 🙂

Har du spørgsmål? Haster din bestilling? Ring nu på 71 99 38 49